ویژگیهای فروشگاه آنلاین کتاب آی بوک

ویژگیهای فروشگاه آنلاین کتاب آی بوک

 419    0

فروشگاه آنلاین آی بوک یک نرم افزار پیشرفته و مدرن است که در سهولت بخشیدن در امور کتابفروشی و امکان صرفه جویی در زمان برای کاربر کاربرد فراوانی دارد.

فروشگاه آنلاین آی بوک یک نرم افزار پیشرفته و مدرن است که در سهولت بخشیدن در امور کتابفروشی کاربرد فراوانی دارد :

 

فروشگاه آنلاین آی بوک یک نرم افزار پیشرفته و مدرن است که در سهولت بخشیدن در امور کتابفروشی کاربرد فراوانی دارد :

در فروشگاه به راحتی می توان کتاب های مدنظر را تنها با اسکن کردن بارکد به تمامی محصولات این فروشگاه دست یافت با اسکن کردن این بارکد میتوان به اطلاعات ناشر و محتوای کتاب و قیمت کتاب و.... دسترسی پیدا کرد در نتیجه جستجوی کتاب مورد نظر برای فرد به راحتی قابل ظهور خواهد بود ناشران می‌توانند کتاب های مورد تایید شده خود را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد بارگذاری نمایند و کاربران به راحتی بتوانند کتاب مد نظر خود را در این فروشگاه پیدا کنند.

 

یکی از مزایای مطرح فروشگاه آنلاین آی بوک امکان صرفه جویی در زمان برای کاربر است :

اشخاص می توانند با صرف مدت زمان کوتاهی به کتاب مد نظر خود دست یابند فروشگاه آنلاین آی بوک میتواند برای تمامی زمینه های مختلف کتاب های متعدد با رفرنس های متنوع در اختیار کاربران قرار دهد فروشگاه کتاب آنلاین بوک از نظر قیمت نیز کاملا به صرفه و اقتصادی است کاربران می توانند به صورت آنلاین  سریع خریداری کنند و در زمان خود صرفه جویی کنند و بهره مندی لازم را از کتاب خریداری شده به نحو احسن داشته باشند و همچنین سهولت در عملکرد خود را نیز به صورت فزاینده افزایش دهند.

 


به نقل از:

جهت مشاهده نرم افزارها و شرکتهای زیر مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمائید

انستیتو بردار



نظر خود را با ما درمیان بگذارید: