سنگ قبر 330 دلاری برای اینترنت اکسپلور

سنگ قبر 330 دلاری برای اینترنت اکسپلور

 495    0

مایکروسافت پشتیبانی رسمی از مرورگر وب 27 ساله اینترنت اکسپلورر را قطع کرد.

جی کی یونگ مهندس نرم افزار کره ای، برای اینترنت اکسپلور مراسم ختمی در کافه برادرش برگزار کرد و یک سنگ قبر نمادین به قیمت 330 دلار هم ساخته که روش نوشته : او یک ابزار خوب برای دانلود مرورگرها بود.

 

چهارشنبه گذشته، مایکروسافت پشتیبانی رسمی از مرورگر وب 27 ساله اینترنت اکسپلورر را قطع کرد تا زمان بیشتری را روی مرورگر سریعتر مایکروسافت اج صرف کند.

 

یونگ گفت: “این سنگ یادبود احساسات متناقض او را نسبت به این نرم افزار قدیمی نشان داد که نقش مهمی در زندگی کاری این مهندس نرم افزار ایفا کرد.”

 

اینترنت اکسپلورر در سال 1995 منتشر شد و بیش از یک دهه است که پرکاربردترین مرورگر وب در جهان بوده و سیستم عامل مایکروسافت ویندوز را بر روی میلیاردها رایانه از پیش نصب شده اجرا می کند.

 

اما در اواخر دهه 2000، به تدریج مزیت خود را نسبت به گوگل کروم از دست داد و هدف انتقادات بی شماری در اینترنت قرار گرفت و برخی از طراحان ادعا کردند که کندتر از رقبای خود است.

 

به گزارش رویترز، هدف یونگ از ساخت این سنگ قبر خنداندن مردم بوده است، اما او همچنان از بازتاب این شوخی در اینترنت متعجب است. او گفت: “اکنون که او به من اجازه داد در کلاس جهانی شوخی کنم،

 

دلیل دیگری وجود دارد که از کاوشگر سپاسگزار باشم.” متاسفم که اینترنت اکسپلورر وجود ندارد، اما آن را از دست نمی دهم. بازنشستگی IE مرگ خوبی برای من بود.

 


به نقل از:

جهت مشاهده نرم افزارها و شرکتهای زیر مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمائید

انستیتو بردار



نظر خود را با ما درمیان بگذارید: